vrijdag 15 december 2017

Overspel was nog nooit zo lekker

Momenteel kijk ik naar de serie 'Overspel' op DVD. De eerste twee seizoenen heb ik inmiddels gezien en ik ben nu bezig met het derde en laatste seizoen. Ik heb alle drie de seizoenen ook gevolgd toen ze op televisie door de Vara in respectievelijk 2011, 2013 en 2015 werden uitgezonden. Destijds vond ik het al een goede serie, nu ik er wederom naar kijk vind ik het alleen nog maar beter worden. De serie heeft een briljant uitgangspunt. De vrouw van een officier van justitie begint een verhouding met een advocaat van kwaaie zaakjes die ook nog eens de schoonzoon is van een dubieuze projectontwikkelaar. Naast rivalen in de liefde staan de twee mannen uiteindelijk tevens tegenover elkaar in de rechtbank. Ik zou willen dat ik het zelf bedacht had. Naast een goed verhaal word er ook prima geacteerd door Sylvia Hoeks en Fedja van Huet als het liefdeskoppel, Rifka Lodeizen en Ramsey Nasr als de bedrogen echtelieden en door Kees Prins als de dubieuze vastgoedmagnaat. Ook de rest van de cast levert puike prestaties. Ik ga vanavond de laatste twee afleveringen van seizoen 3 bekijken en vind het nu al jammer dat ik er dan weer doorheen ben. Overspel was nog nooit zo lekker om naar te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten