maandag 23 januari 2017

Kiss komt naar Ahoy Rotterdam

Mijn jeugdidolen, de Amerikaanse Hardrockband Kiss, komt weer eens naar Nederland. Op woensdag 24 mei geven de heren een concert in de Ahoy in Rotterdam. Ik twijfel of ik erheen zal gaan. De leeftijd van de mannen schommelt namelijk tussen de 56 en 67 jaar. In hun glorietijd zagen ze er nog goed uit in hun stoere pakken en onder een dikke laag make-up. Anno 2017 begint het echter
 potsierlijk en lachwekkend te lijken. En bassist Gene Simmons die telkens zijn tong uitsteekt begint een beetje op een vieze oude man te lijken. En alsof dat nog niet erg genoeg is heeft zanger/ gitarist Paul Stanley zijn stem zo goed als kapot gezongen. Ik zag onlangs een video op YouTube waarin het publiek beter en meer zong dan de artiest zelf. Aan de andere kant is de show wel altijd een spektakel, ik ben al meer dan drie jaar niet naar een concert geweest en wie weet is het wel de laatste keer dat Kiss hier optreed. Toch leuk om daarbij geweest te zijn denk ik. Ik ben er nog niet uit maar als ik eruit ben zal ik het laten weten. Ik hoef in elk geval niet bang te zijn dat het binnen de kortste keren is uitverkocht, zoals de tickets voor het extra concert van U2 dat wederom binnen no time was uitverkocht. Het heeft zo z'n voordeel dat Kiss niet zo populair is als U2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten