donderdag 11 oktober 2012

La Bamba !

Altijd al een keer mee willen doen aan een radiospelletje. En een prijsje winnen natuurlijk. In deze digitale tijd zit dat er voor mij meestal niet in, simpelweg omdat ik geen mobiele telefoon heb. Tegenwoordig moet je een sms sturen als je mee wil doen dan wel het goede antwoord wil geven. Met een vaste telefoon is dit echter een probleem. Gunstige uitzondering hierop is 'Het theater van het sentiment' op radio 2. Daar kunnen mensen zoals ik met een vaste telefoon ook aan meedoen. Meedoen is belangrijker dan winnen maar het is toch best wel kicken als je de presentator van het programma aan de lijn krijgt en ook nog een prijs wint.
Het boek 'Frozen planet' en een auto. Nou ja, een dinky toy van een gele opel. Is maar beter ook want ik heb namelijk geen rijbewijs.
Hartstikke leuk dus.
En dat voor een simpel vraagje. Uit welke film komt dit fragment. Ik twijfelde zelfs eerst nog even tussen 'Bird' en 'Do the right thing'. Toen ik erdoor kwam wist ik gelukkig het goede antwoord te geven. 'La Bamba' amigo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten