maandag 8 april 2013

Bloed

Afgelopen week ondervonden hoe belangrijk bloed voor je lichaam is en meer specifiek het gehalte HB in je bloed. Dit hoort normaal gesproken minstens 8 te zijn maar was bij mij niet meer dan slechts 3.6 wat een bliksembezoek aan de spoedeisende hulp van het Martini ziekenhuis noodzakelijk maakte. Ik heb afgelopen donderdag 3 zakken bloed via een bloedtransfusie toegediend gekregen. Daar kan Dracula nog een puntje aan zuigen. De zusters en vooral Petra en Irma maakten het bezoek nog best aangenaam. De dokter had meer weg van Wilfred Genee, aardige man overigens. Je zal toch een Johan Derksen look-alike aan je bed krijgen?!
Vrijdagmorgen mocht ik weer naar huis. Ik heb letterlijk een energie boost gekregen en ben een ervaring rijker maar in dit geval mag het wat mij betreft bij deze ene keer blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten